Podejście i metodologia
W jaki sposób podchodzimy do procesu szkoleniowego?
Wieloletnie doświadczenie w branży edukacyjnej, budowane na współpracy z największymi korporacjami, stworzyło nasze unikalne podejście do planowania i organizacji szkoleń z kompetencji miękkich.
Działamy zgodnie z następującymi krokami:
NASZ MISJA
Zapewnić właściwe i skuteczne rozwiązania szkoleniowe, które doprowadzą Państwa do osiągnięcia założonych celów w określonym czasie.
01.
Identyfikacja potrzeby szkoleniowej
- Określenie grupy docelowej.
- Jakie jest wyzwanie?
- Dlaczego grupa potrzebuje wsparcia?
- Jaki jest obecny stan wiedzy i umiejętności grupy?
- Jakie są oczekiwania organizacji i uczestników?
02.
Ustalenie celów szkolenia
Wspólnie z Państwem ustalamy zakres merytoryczny szkolenia. Określamy metody pracy, oczekiwany profil trenera, lokalizację, dostępny czas oraz to w jaki sposób będziemy mierzyć efektywność.
03.
Projektowanie dedykowanych rozwiązań
Biorąc pod uwagę temat, wyzwanie, poziom wiedzy i zaangażowania uczestników oraz Państwa oczekiwania, Go Skills przygotowuje dedykowane rozwiązanie, które obejmuje:
- Selekcję i propozycję trenerów.
- Rekomendację czasu szkolenia oraz liczby dni.
- Zaplanowanie działań przedszkoleniowych (ankieta, rozmowy telefoniczne, pre-work, testy).
- Wstępną propozycję programu szkolenia oraz metod pracy – dokument do dyskusji.
- Rekomendację działań poszkoleniowych (testy wiedzy, zadanie wdrożeniowe, follow up, coachingi indywidualne/grupowe).
- Szczegółowe dopasowanie programu szkolenia z Klientem podczas spotkania lub telekonferencji z trenerem.
- Finalną wersję programu szkoleniowego wraz z wyceną.
04.
Przygotowanie do szkolenia
Przed rozpoczęciem przesyłamy elektronicznie wszystkim uczestnikom zaproszenia na szkolenie, przygotowujemy, drukujemy i wysyłamy niezbędne materiały na szkolenia, ustalamy pozostałe szczegóły organizacyjne.
05.
Realizacja szkolenia/warsztatu
Szkolenia realizowane są metodą warsztatową. Stawiamy na praktykę, ciekawe ćwiczenia i maksymalną aktywizację uczestników. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. Dajemy możliwość analizowania własnego doświadczenia biznesowego. Wierzymy, że jednym z warunków owocnej nauki jest przyjazna, dobra atmosfera, jaką wspólnie z uczestnikami tworzą odpowiednio dobrani eksperci Go Skills.
Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:
- Ćwiczenia praktyczne (indywidualne i zespołowe).
- Prezentację multimedialną.
- Miniwykłady i dyskusję moderowaną.
- Gry symulacyjne, scenki typu „Role Play”.
- Zadania szkoleniowe (w formie projektów zespołowych).
- Case studies (analiza przypadków z praktyki biznesowej).
06.
Ocena szkolenia
Po szkoleniu uczestnicy wypełniają ankietę, w której mają możliwość oceny pracy trenera, zakresu merytorycznego i organizacji szkolenia. W ankietach zbieramy dla Państwa informacje na temat dodatkowych potrzeb uczestników. Po szkoleniu Go Skills przygotowuje raport zawierający podsumowanie ocen uczestników oraz rekomendację dalszych działań szkoleniowych z grupą.
07.
Działania poszkoleniowe
Dla wzmocnienia efektu szkoleniowego rekomendujemy przeprowadzenie warsztatów follow up lub indywidualnego procesu coachinowego. Dzięki tym działaniom uczestnicy będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami z praktycznego wdrożenia poznanych technik i zagadnień oraz wspólnie z trenerem i innymi uczestnikami, w razie potrzeby, wprowadzić niezbędne korekty.
08.
Długookresowy monitoring efektów szkolenia
W większości przypadków dopiero w dłuższym okresie można zweryfikować, czy zaplanowane wcześniej działania zrealizowały cel. W związku z powyższym rekomendujemy monitoring efektywności po 3, 6 i 12 miesiącach od szkolenia. Uzyskane od uczestników informacje i zebrane doświadczenia pozwolą ustalić dalsze działania szkoleniowe.
SUBSCRIBE NEWSLETTER
Bądź na bieżąco. Zdobywaj wiedzę. Zapisz się na Newsletter.
Administratorem Państwa danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest firma Urbico Tomasz Urban. Poznaj naszą politykę prywatności.