Skuteczna rozmowa telefoniczna odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży towarów i usług, ponieważ jest jednym z ważniejszych sposobów nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Poprzez rozmowę telefoniczną sprzedawca może poznać potrzeby klienta, przedstawić dedykowane rozwiązanie, odpowiedzieć na pytania klienta i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Skuteczna rozmowa telefoniczna pozwala także na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami. Ważne jest więc, aby sprzedawca był przygotowany do rozmowy, miał dobrą znajomość oferowanych produktów i usług oraz umiał skutecznie komunikować się z klientem.
Szkolenie realizowane będzie metodą warsztatową. Uczestnicy poprzez wykonywanie ćwiczeń i odgrywanie scenek zapoznają się z różnymi praktycznymi narzędziami ułatwiającymi prowadzenie rozmów sprzedażowych przez telefon. Stawiamy na praktykę, ciekawe ćwiczenia i maksymalną aktywizację uczestników. Część wykładowa ograniczona jest do niezbędnego minimum. Dajemy możliwość analizowania własnego doświadczenia biznesowego. Jednym z warunków intensywnego uczenia się jest przyjazna dobra atmosfera, jaką wspólnie z uczestnikami tworzą odpowiednio dobrani eksperci Go Skills.
Poniższy program jest ramowy i może zostać dostosowany w pełni do Państwa potrzeb.
Psychologiczne aspekty sprzedaży.
Opis modułu: Zachowanie Klienta nie jest zależne od pojedynczego bodźca – jest wynikiem wielu czynników przyczyniających się do podjęcia decyzji w tym samej postawy sprzedawcy. W tej części szkolenia mówimy o tym, w jaki sposób połączyć wszystkie elementy wpływające na decyzję Klienta, aby rezultatem była sprzedaż.
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
Opis modułu: W tym module poruszamy temat planowania działań handlowych, będący jednym z ważniejszych elementów w osiągnięciu skutecznej sprzedaży.
Jak znaleźć i zaprezentować korzyści, które zainteresują klienta?
Opis modułu: W tym module stawiamy na praktyczne przedstawienie modelu sprzedaży, poprzez ćwiczenia – scenki handlowe. Uczestnicy przekonają się o tym, jakie zasady decydują o tym, czy zostają partnerami wymagających Klientów, czy jedynie jednorazowymi dostawcami.
Kiedy i jak proponować ofertę.
Opis modułu: Zagadnienia odnoszą się do praktycznej prezentacji oferty, czyli umiejętności przekazania informacji o ofercie w taki sposób, aby stanowiły one silną motywację do rozważania i sfinalizowania zakupu. Efektem tego modułu jest wypracowanie przez uczestników szkolenia oferty i kilku schematów rozmowy prezentującej ofertę.
Obiekcje i wymówki klientów: jak sobie z tym poradzić podczas rozmowy telefonicznej?
Opis modułu: Uczestnicy będą omawiać własne obiekcje i będą przygotowani na obiekcje ze strony Klienta oraz poznają rożne rodzaje zastrzeżeń. Wypracują własne schematy reagowania na obiekcje zapewniając tym samym współpracę w przyszłości.
Napisz do nas. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę szkolenia.
Administratorem Państwa danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest firma Urbico Tomasz Urban. Poznaj naszą politykę prywatności.