Szukaj
Close this search box.

Szkolenie:

Skuteczne rozmowy sprzedażowe przez telefon

Skuteczna rozmowa telefoniczna odgrywa kluczową rolę w procesie sprzedaży towarów i usług, ponieważ jest jednym z ważniejszych sposobów nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Poprzez rozmowę telefoniczną sprzedawca może poznać potrzeby klienta, przedstawić dedykowane rozwiązanie, odpowiedzieć na pytania klienta i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Skuteczna rozmowa telefoniczna pozwala także na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami. Ważne jest więc, aby sprzedawca był przygotowany do rozmowy, miał dobrą znajomość oferowanych produktów i usług oraz umiał skutecznie komunikować się z klientem.

First Time Manager

Zagadnienia, które poruszamy:

Poniższy program jest ramowy i może zostać dostosowany w pełni do Państwa potrzeb.

Psychologiczne aspekty sprzedaży.

  • Zalety sprzedaży przez telefon
  • Stereotypy sprzedaży przez telefon
  • Skąd bierze się opór u potencjalnych klientów i odrzucenie sprzedawcy
  • Jakie jest Twoje podejście do sprzedaży

 

Opis modułu: Zachowanie Klienta nie jest zależne od pojedynczego bodźca – jest wynikiem wielu czynników przyczyniających się do podjęcia decyzji w tym samej postawy sprzedawcy. W tej części szkolenia mówimy o tym, w jaki sposób połączyć wszystkie elementy wpływające na decyzję Klienta, aby rezultatem była sprzedaż.

 

Przygotowanie do rozmowy telefonicznej

  • Co jest niezbędne aby skutecznie prowadzić rozmowę
  • Definiowanie celów
  • Co należy zadbać przed rozmową aby być wiarygodnym
  • Podstawy komunikacji telefonicznej

 

Opis modułu: W tym module poruszamy temat planowania działań handlowych, będący jednym z ważniejszych elementów w osiągnięciu skutecznej sprzedaży.

 

Jak znaleźć i zaprezentować korzyści, które zainteresują klienta?

  • Zasady skutecznej sprzedaży
  • Motywy zakupowe klientów
  • Umiejętność przedstawiania „korzyści możliwych do osiągniecia”
  • Zdjęcie – wizualizuj korzyści z posiadanej usługi
  • Proponuj rozwiązanie problemu klienta

 

Opis modułu: W tym module stawiamy na praktyczne przedstawienie modelu sprzedaży, poprzez ćwiczenia – scenki handlowe. Uczestnicy przekonają się o tym, jakie zasady decydują o tym, czy zostają partnerami wymagających Klientów, czy jedynie jednorazowymi dostawcami.

 

Kiedy i jak proponować ofertę.

  • Słuchanie klienta: czy słyszysz co chce Ci powiedzieć?
  • Techniki aktywnego słuchania, w jakim momencie je stosować żeby były skuteczne.
  • Pytania, które przekonają klienta do zakupu.
  • Opracowanie schematu rozmowy z klientem
  • Domknięcie sprzedaży

 

Opis modułu: Zagadnienia odnoszą się do praktycznej prezentacji oferty, czyli umiejętności przekazania informacji o ofercie w taki sposób, aby stanowiły one silną motywację do rozważania i sfinalizowania zakupu. Efektem tego modułu jest wypracowanie przez uczestników szkolenia oferty i kilku schematów rozmowy prezentującej ofertę.

 

Obiekcje i wymówki klientów: jak sobie z tym poradzić podczas rozmowy telefonicznej?

  • Trudne sytuacje w kontaktach telefonicznych.
  • Asertywność.
  • Indywidualne predyspozycje.
  • Techniki stosowane w trudnych sytuacjach
  • Radzenie sobie ze stresem

 

Opis modułu: Uczestnicy będą omawiać własne obiekcje i będą przygotowani na obiekcje ze strony Klienta oraz poznają rożne rodzaje zastrzeżeń. Wypracują własne schematy reagowania na obiekcje zapewniając tym samym współpracę w przyszłości.

Zobacz również:

Więcej szkoleń

Złóż zapytanie

Napisz do nas. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę szkolenia. 

Administratorem Państwa danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest firma Urbico Tomasz Urban. Poznaj naszą politykę prywatności